I'll Be Here For You - Bölüm 42
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Etiketler:
1. bölüm oku, hellunatoon, I'll be here for you oku, I'll be here for you türkçe oku, I'll be here for you webtoon oku, I'll be here for you yaoi oku, luna scans tr, manga oku, read, senin için manga oku, türkçe bl manga oku, türkçe BL oku, türkçe bl webtoon oku, türkçe manga oku, türkçe manhua oku, türkçe manhwa oku, türkçe shounen ai oku, türkçe shounen ai webtoon oku, türkçe webtoon oku, türkçe yaoi manga oku, türkçe yaoi oku, türkçe yaoi webtoon oku, yaoi manga oku, yaoi manhua oku, yaoi manhwa oku, yaoi oku, yaoi webtoon oku

Şöyle gruplara ayar oluyorum ne gereksizsiniz
Çeviri ve edit için teşekkürler…
Seonwoo için de aşırı zor ya okulu 4.sınıfta bırakıp tekrar 1.sınıfa dönmek. Ben olsam arada sinir krizi geçirirdim. Keşke sabredip bitirseydim. Gaza geldim bak şimdi yine 1.sınıftayım benim dönemdekiler maaş alıyor yuvasını kurdu abv benim diye hahahshshsh
Açıkçası Ki Yoojung’a da kızıyorum ama arada üzülüyorum. Hiçbir şeye sahip olamaması üzücü geliyor. Ama seride böyle iyice sümsük gibi mi oldu desem bulamadım tam kelimeyi yaa. Yani hiç güçlü bir şekilde doğrulamadı güçlü bir karakter ve özelliğini göremedik. Önceden müdür olduğunda bir güçlü havası vardı ama o da kendinden kaynaklı değil de otorite ona verilen olanaklardan kaynaklıydı sanki şimdi o da gidince. Hayat amacı ne? ne yapacak? Bir yerden sonra ukeye sen oku ben sana destek olacağım falan dicek mi bekliyorum. Keza Seonwoo istemediği bir bölümde okuyorsa böyle mi gidecek olay acaba? Kaç yaşındalardı acaba ya onları da unuttum. Açıkçası belli bir yaşa gelip bir şeye sahip olamamak ve yeni başlangıçlar aşırı aşırı korkutucu. İkisi de şu an onu yaşıyor. Üzüldüm gene djjdjf neyse ya mutlu olsunlar bari. Ben olsam ikisini ayırıp daha sonra birleştirebilirdim. Seonwoo istediği meslekte başarılı olmuş ailesine bağlı değil ve Yoojung ise küçük bir cafe açmış falan hayatını yoluna koymuş artık daha emin kendinden falan. Yani böyle olup sonra birleştirmek olabilir. Neyse bilemedim. Herkes mutlu olsun yether bu dünyaya bu kadar acı gam keder djjddj
Bende bh sekil duusnuyorum. Cunku ikisi de su olaylari atlatirken saglikli dusunemiyolar ve anca birbirlerine zarar bi ayrilip kendi hayatlari duzene soksalar aonra beraber olsalar daha iyi gibi ama bu durumun ustunden beraber gelmeye calismalari da ilgi cekici olabilir ama dedigim gibi saglikli ve toxic olnayan kisiler icin bu malsf bizimkilerden biri sucluluk duygusu ve asiri fedakarlik digeride asagilik kompleksiyle yeteri kadar normalligin disindalar
Bu hissi veren mangalar nedensizce okutuyor her türlü. Şuan aklımda saydıklarına artı olarak yaoi Do You Still Like Me var.
Sağlık sektörü öyle anacım, ne kazandığına ne de kendini yıprattığına değiyor. Özellikle belli başlı ülkelerde, neyse… Hüüü bir ay kafamda kurup dururum artık ne olacak bunların sonu diye. Ellerine sağlık thedly 🌸
Bide seride homofobik aile vakamız eksikti umarım böyle birşey olmaz ,Normalde böyle şeyleri ilk anneler hisseder ama ukenin babası farketti umarım trajik sorunlara neden olmaz .ilk izlenimime göre babası ilk etapta o kadar aşırı bir tepki vermedi umarım ilişkileri zora gitmez ya .Belki serinin sıkı takipçileri farkındadır; Seri alacakaranlik bir atmosferde ilerliyor mutlu anlar bile mutluluk hissini geçirmiyor. İlişkileri pasif-agresif şekilde tek kişinin fedakarlığı ve çabası üzerinde ilerliyor.Diger karakter ise kendi aşağılık kompleksi ve kasvetli psikolojisi arasında sürekli çalkalanıp duruyor , belki dediğime katilmayabilirsiniz ama ben toksik ilişkilerin sevecen ilişkilerden daha uzun ve istikrarlı olarak devam ettiğine inanıyorum. Çünkü insan travmatik bir yaratık ekseri amacı mutluluk olmayan çekilen çileden haz duyan bir varlık…Bu seriyi bu yüzden çok seviyorum çünkü seriyi okurken seriye dair binlerce psikolojik metofor beyninizin içinde adeta şahlanıyor .Ben bu hissi bugüne kadar sadece bu seri olmak üzere toplam 3 seride hissettim okumak isteyenler için diğer iki seri . The Beast must die (yazarın diğer serisi) ve Black mirror ..Edit ve çeviri için çok teşekkürler ederim Thedly ❤️
korktuğum başımıza mı geliyor acaba?? açıkçası annesi babası öğrense bile ukenin yerinde olsam siktiri çekerdim size iş mi yok her şekil istediğiniz yerde yaşarsınız önemli olan sizim birlikte olmanız değil mi
Baba sıkıntı çıkarıcak gibi gözüküyor umarım öyle bişi olmaz.
Off böyle bir ortam görünce nedense çizerin diğer ki serisi aklıma geldi https://uploads.disquscdn.com/images/a5b1e2128c7893c73c757e286a5a7e177d492a6656d9b68c997e560022c96649.jpg
Bölüm için teşekkürler 💗
Geliyo yeni kaos off
Abi konu nerelere gidiyor yaaa
Çeviri ve edit için teşekkürler💘
Ay bön bönlüklerinden çok yoruldum az bölüm bitsin diye uğraşıyorum
bölümler için teşekkürlerrrr